Kişisel Gelişim Eğitimleri
• Etkili Özgeçmiş hazırlama
• Etkili kapak yazısı hazırlama
• Özgeçmiş çeşitleri
• Özgeçmişi dikkat çekici hale getirme yoları
• Özgeçmişte kesinlikle olmaması gerekenler
• Etkin mülakat için öneriler
• Mülakatta giyim kuşam
• Etkin mülakat için beden dili
• Etkili kapak yazısı hazırlama
• Özgeçmiş çeşitleri
• Özgeçmişi dikkat çekici hale getirme yoları
• Özgeçmişte kesinlikle olmaması gerekenler
• Etkin mülakat için öneriler
• Mülakatta giyim kuşam
• Etkin mülakat için beden dili
• Eğitimin Tanımı
• İnsan nasıl öğrenir?
• Yetişkin eğitimlerinde ana unsurlar
• Öğrenme Aşamaları
• Öğrenmede temel noktalar
• Deneysel öğrenme aşamaları Öğrenme Tarzları
• Eğitim ihtiyaç analizi
• Eğitim planlama süreci
• Eğitim yönetimi
• Eğiticinin işlevi
• Eğiticinin kişisel özellikleri & yetkinlikleri
• Eğiticinin temel görevleri
• Eğitimin/sunuşun planlama aşamaları
• Eğitim mekanının hazırlanması
• Ekipman hazırlığı
• Beklentilere göre sunumun yapılandırılması
• Yazılı notlar üzerinde çalışma Son hazırlıkları
• Topluluk önünde konuşabilme
• Dinleyicilerin Analizi
• Sunum teknikleri
• Beden dili ve ses kullanımı
• İlk izlenim ve ilgi yaratma
• Sunuşu yönetme
• Soruları cevaplama
• Destek öğelerinin seçimi (istatistik, mizah, karşılaştırma, örnek vs.)
• Tartışmaları yönetme
• Zor kişileri yönetebilme
• Görsel malzemelerin etkin kullanımı
• Farklı eğitim yöntemleri
• Eğitimin iş sonuçlarına katkısının sağlanması
• Öğrenmenin işe geçirilmesi (transferi)
• Eğitimin etkinliğinin değerlendirilmesi
• Eğitimcinin kendini değerlendirmesi
• Eğitim izleme raporu
• İnsan nasıl öğrenir?
• Yetişkin eğitimlerinde ana unsurlar
• Öğrenme Aşamaları
• Öğrenmede temel noktalar
• Deneysel öğrenme aşamaları Öğrenme Tarzları
• Eğitim ihtiyaç analizi
• Eğitim planlama süreci
• Eğitim yönetimi
• Eğiticinin işlevi
• Eğiticinin kişisel özellikleri & yetkinlikleri
• Eğiticinin temel görevleri
• Eğitimin/sunuşun planlama aşamaları
• Eğitim mekanının hazırlanması
• Ekipman hazırlığı
• Beklentilere göre sunumun yapılandırılması
• Yazılı notlar üzerinde çalışma Son hazırlıkları
• Topluluk önünde konuşabilme
• Dinleyicilerin Analizi
• Sunum teknikleri
• Beden dili ve ses kullanımı
• İlk izlenim ve ilgi yaratma
• Sunuşu yönetme
• Soruları cevaplama
• Destek öğelerinin seçimi (istatistik, mizah, karşılaştırma, örnek vs.)
• Tartışmaları yönetme
• Zor kişileri yönetebilme
• Görsel malzemelerin etkin kullanımı
• Farklı eğitim yöntemleri
• Eğitimin iş sonuçlarına katkısının sağlanması
• Öğrenmenin işe geçirilmesi (transferi)
• Eğitimin etkinliğinin değerlendirilmesi
• Eğitimcinin kendini değerlendirmesi
• Eğitim izleme raporu
• Telefonu nasıl açmalı?
• Anlaşılır konuşmak ,İfade edebilmek
• Konuşma için hazırlıklı olmak
• Beklemeye almak
• Telefonu başkasına aktarmak
• Başkası için mesaj almak
• Hız her zaman başarı mıdır?
• Konuşmanın kontrolü
• Gürültünün karşıdakine etkisi
• Geri besleme
• Açılmayan telefonlar
• Son izlenim karar aldırıcıdır
• Aceleye getirmek
• Dostça davranmamak
• Meşgul olmak
• Teşekkürün önemi
• Sesin önemi ,Vurgu ,Tonlama,Diksiyon
• Kullanılan sözcükler
• Dinleyenin algısı
• Tartışmak ya da sorunu çözmek
• Gülümsemek
• Karşıdakinin ihtiyaçlarını anlamak için dinleme
• Soru sorma ,Soru çeşitleri
• Hangi durumlarda nasıl sorular sormalı?
• Uyumlu ilişkiler kurmak ,Fırsatları yakalamak
• Anlaşılır konuşmak ,İfade edebilmek
• Konuşma için hazırlıklı olmak
• Beklemeye almak
• Telefonu başkasına aktarmak
• Başkası için mesaj almak
• Hız her zaman başarı mıdır?
• Konuşmanın kontrolü
• Gürültünün karşıdakine etkisi
• Geri besleme
• Açılmayan telefonlar
• Son izlenim karar aldırıcıdır
• Aceleye getirmek
• Dostça davranmamak
• Meşgul olmak
• Teşekkürün önemi
• Sesin önemi ,Vurgu ,Tonlama,Diksiyon
• Kullanılan sözcükler
• Dinleyenin algısı
• Tartışmak ya da sorunu çözmek
• Gülümsemek
• Karşıdakinin ihtiyaçlarını anlamak için dinleme
• Soru sorma ,Soru çeşitleri
• Hangi durumlarda nasıl sorular sormalı?
• Uyumlu ilişkiler kurmak ,Fırsatları yakalamak
• İletişim Çeşitleri - İç İletişim - İç İletişim Nedir - Sağlıklı İç İletişim
• Kişilerarası İletişim - Kişilerarası İletişimin Unsurları - Yüzyüze İletişim - Beden Dili
• İletişimde Engeller - İletişimde Çatışma
• İletişimde Dinleme Becerileri
• Empati
• Soru Sorma Becerileri
• İtirazlarla Başa Çıkma
• Kişilik Profilleri - Özellikleri - Zaafları - Profili Nasıl Tanırız
• Kitle İletişimi
• Kişilerarası İletişim - Kişilerarası İletişimin Unsurları - Yüzyüze İletişim - Beden Dili
• İletişimde Engeller - İletişimde Çatışma
• İletişimde Dinleme Becerileri
• Empati
• Soru Sorma Becerileri
• İtirazlarla Başa Çıkma
• Kişilik Profilleri - Özellikleri - Zaafları - Profili Nasıl Tanırız
• Kitle İletişimi
• Beden kullanımı
• Özgüven kazanma
• Çevre güveni
• İmgelem
• Duyguların bilinçli kullanımı
• İş hayatında drama tekniği ile başarı kazanma
• İfade ve konuşma bozukluklarının drama tekniği ile giderilmesi
• Özgüven kazanma
• Çevre güveni
• İmgelem
• Duyguların bilinçli kullanımı
• İş hayatında drama tekniği ile başarı kazanma
• İfade ve konuşma bozukluklarının drama tekniği ile giderilmesi
• Beden Duruşu
• Jestler
• Mimikler
• Başın Kullanımı
• Eller,kollar ve tokalaşma
• Oturmak İçin Seçilen Yer
• Giyim ,Bakım Ve Makyaj
• Göz Teması & Bakışlar
• Ayakların Kullanımı
• Oturma Biçimi
• Mesafe Kullanımı
• Jestler
• Mimikler
• Başın Kullanımı
• Eller,kollar ve tokalaşma
• Oturmak İçin Seçilen Yer
• Giyim ,Bakım Ve Makyaj
• Göz Teması & Bakışlar
• Ayakların Kullanımı
• Oturma Biçimi
• Mesafe Kullanımı
• Ses ve nefes
• Diksiyon – Fonetik
• Değişim yönetimini
• Konuşma – Topluluğa Hitabet
• Profesyonel sunumun temel ilkeleri
• Planlama ve hazırlık aşaması
• Katılımcıları sunumu almaya hazır hale getirmek
• Grubun ilgisini sunum boyunca ayakta tutabilmek
• Zor katılımcılarla başa çıkma
• Sunumda tek ve çift yönlü iletişim
• Sunumda görsel iletişim
• Diksiyon – Fonetik
• Değişim yönetimini
• Konuşma – Topluluğa Hitabet
• Profesyonel sunumun temel ilkeleri
• Planlama ve hazırlık aşaması
• Katılımcıları sunumu almaya hazır hale getirmek
• Grubun ilgisini sunum boyunca ayakta tutabilmek
• Zor katılımcılarla başa çıkma
• Sunumda tek ve çift yönlü iletişim
• Sunumda görsel iletişim